foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

ΤΗΛ. 2109940880
mail@2gym-argyr.att.sch.gr
Επικοινωνία

2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης



Ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

GTranslate

Μας επισκέφθηκαν

283122
ΣήμεραΣήμερα340
ΧθέςΧθές323
Αυτή την ΕβδομάδαΑυτή την Εβδομάδα1570
Αυτό το ΜήναΑυτό το Μήνα2380
ΣύνολοΣύνολο283122
Guests 5

Τελευταία ενημέρωση

  • : Τετάρτη 01 Μαϊος 2024.

Η γραμμή που μας ενώνει δεν τελειώνει. Αυτό ήταν ένα από τα πολλά σημαντικά συμπεράσματα που βγήκαν από την υλοποίηση του προγράμματος υποτρόφων  ?Έλα μαζί μας? του Ιδρύματος Ωνάση, με τους μαθητές του σχολείου μας, την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, 2016. 
H grammi pou mas enonei 01

Συντονίστρια της δράσης ήταν η υπότροφος, μουσειολόγος, Αναστασία Φιλιππουπολίτη και μαζί με την Μαρίνα Τσέκου, Επιμελήτρια Εκπαίδευσης του ΕΜΣΤ Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και την εικαστικό και εκπαιδευτικό Eileen Botsford, ανέπτυξαν θέματα όπως την πολυπολιτισμικότητα, την μετανάστευση, την προσφυγιά, την καταπίεση, την εμπάθεια και την αλληλεγγύη.
Στο πρώτο θεωρητικό σκέλος της δράσης η κα. Τσέκου έδειξε και ανέλυσε με τους μαθητές έργα τέχνης της συλλογής του ΕΜΣΤ, που με μεταφορικούς συνδέσμους προκαλούν την συζήτηση των παραπάνω θεμάτων. Οι μαθητές, πολλοί παιδιά μεταναστών ή μετανάστ
H grammi pou mas enonei 07 ες τα ίδια, όπως και παιδιά που παρακολουθούν καθημερινά το θέμα της μετανάστευσης και προσφυγιάς στην Ελλάδα, μπορούσαν να αναπτύξουν σε βάθος τα έργα και τους συμβολισμούς τους, έχοντας ως παράλληλο αποτέλεσμα και την πρόκληση για περαιτέρω διερεύνηση του κόσμου της σύγχρονης τέχνης.
Το δεύτερο σκέλος της δράσης ήταν το βιωματικό το οποίο διεύθυνε η κα. Botsford.      Σε αυτό το σκέλος της δράσης οι μαθητές σχεδίασαν φιγούρες και παραστάσεις με θέμα το προσφυγικό, εμπνευσμένες από εικόνες των ΜΜΕ. Δουλέψανε σε ομάδες των 5-6 παιδιών και τους δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουν και να επιλέξουν ποια στοιχεία θέλουν να αναδείξουν όπως και να σκεφτούν την σύνθεση ενός έργου μεγάλων διαστάσεων, βασισμένο σε αυτές τις εικόνες. Με την βοήθεια προντζέκτορων, η κάθε ομάδα σχεδίασε την σύνθεση της με κοινό θέμα 'την γραμμή που μας ενώνει'. Ζητήθηκε από τους μαθητές να προσθέσουν με συμβολικές στάσεις και με την δημιουργία της σκιάς τους, την σχέση τους με τις εικόνες αυτές, τους ανθρώπους αυτούς. Το βιωματικό σκέλος έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να αναπτύξουν συνεργατικότητα και να δουν έναν από τους ποικίλους τρόπους που μια γραμμή μπορεί να ενώσει έννοιες, ανθρώπους και συνθήκες μεταφορικά και πρακτικά.
Κατά όλη την διάρκεια της δράσης και σημαντικό συμπέρασμα της εμπειρίας αυτής των μαθητών, ήταν ότι  κατάφεραν να βρουν, να αναλύσουν  και να αναδείξουν τους συνδετικούς κρίκους που μας ενώνουν όλους, σε οποιαδήποτε συνθήκη μας έχει επιβάλει η ζωή.



Copyright © 2024 Copyright 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης Rights Reserved.

Ανάπτυξη ιστοσελίδας: Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02. Διαχείριση ιστοσελίδας : Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02- Μιχάλη Μαρία ΠΕ02