foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

ΤΗΛ. 2109940880
mail@2gym-argyr.att.sch.gr
Επικοινωνία

2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης



Ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

GTranslate

Μας επισκέφθηκαν

282912
ΣήμεραΣήμερα130
ΧθέςΧθές323
Αυτή την ΕβδομάδαΑυτή την Εβδομάδα1360
Αυτό το ΜήναΑυτό το Μήνα2170
ΣύνολοΣύνολο282912
Guests 3

Τελευταία ενημέρωση

  • : Τετάρτη 01 Μαϊος 2024.

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος επισκέφτηκαν οι μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας την Τετάρτη 13-03-2019.

Οι μαθητές της Α΄ και Γ΄ τάξης περιηγήθηκαν ελεύθερα στο Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, στο Κανάλι, στην Αγορά, στον Φάρο  και στην Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης παρακολούθησαν ανά τμήμα τα προγράμματα:

  • Στο Κατώφλι της Αρχιτεκτονικής

Στόχος του εργαστηρίου είναι  να προσεγγίσουν οι μαθητές την έννοια της αρχιτεκτονικής και να εξοικειωθούν με την  αρχιτεκτονική σύνθεση, δίνοντας μορφή στις ιδέες τους. Με αφορμή τα κτίρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης της  Ελλάδος, το Κανάλι και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος πειραματίζονται με τα εργαλεία του αρχιτέκτονα, όπως τα υλικά κατασκευής μακέτας, τη χρήση κλίμακας σχεδίασης, βασικών σχημάτων και γεωμετρίας και μαθαίνουν με ποιο τρόπο μια ιδέα μπορεί να μεταφερθεί είτε στο χαρτί (δισδιάστατη) είτε στη μακέτα (τρισδιάστατη)

  • Το κλίμα αλλάζει

Οι μαθητές, με αφορμή τον μετεωρολογικό σταθμό του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και εργαλείο το πείραμα και την παρατήρηση μέσω ειδικών VR γυαλιών, ανακαλύπτουν πώς ο άνθρωπος έχει επηρεάσει το κλίμα σε παγκόσμιο αλλά και σε τοπικό επίπεδο και πώς εξελίχθηκε η χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. 

Στόχος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τις αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού και το πώς αυτές βρίσκουν εφαρμογή τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην καθημερινή λειτουργία του ΚΠΙΣΝ

  • Η ηλιακή ενέργεια κι ένας κόσμος σε διαρκή κίνηση

Γιατί το νερό, ο ήλιος και ο άνεμος είναι πηγές ενέργειας; Με ποιο τρόπο δίνονται οι εντολές για να αρχίσει να κινείται μια μηχανή; Γιατί κινούνται στον ουρανό ο Ήλιος και η Σελήνη; Γιατί πνέουν οι άνεμοι και πώς κυλάνε τα ποτάμια;

Φύση, φυσικό περιβάλλον, μηχανές, κίνηση, ηλιακή ενέργεια, μετατροπή μορφών ενέργειας, τρόποι μεταφοράς της μηχανικής ενέργειας, αυτοματισμοί.

Οι μαθητές καλούνται να προσεγγίσουν τα παραπάνω ερωτήματα, δομώντας τις δικές τους μηχανικές κατασκευές, οι οποίες αποτελούν προσομοιώσεις πραγματικών μηχανών.

Φωτογραφίες από την επίσκεψη εδώ



Copyright © 2024 Copyright 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης Rights Reserved.

Ανάπτυξη ιστοσελίδας: Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02. Διαχείριση ιστοσελίδας : Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02- Μιχάλη Μαρία ΠΕ02