ΤΗΛ. 2109940880

ΣύνολοΣύνολο279259
Guests 2

Τελευταία ενημέρωση

• : Κυριακή 07 Απριλίου 2024.

Κυριακή 6-4-2014.

Η ημέρα που με τόση λαχτάρα περιμέναμε ήρθε! Αν και το ραντεβού ήταν στις 7.00 ξυπνήσαμε από τις 5.00. Ένας τελευταίος έλεγχος στα πράγματά μας και.....φύγαμε!!!

Πρώτος μας σταθμός το Ασκληπιείο της Επιδαύρου,  η  έδρα του θεού ιατρού της αρχαιότητας και το σημαντικότερο θεραπευτικό κέντρο όλου του ελληνικού και ρωμαϊκού κόσμου, εξαιτίας των πολλών και σοβαρών περιπτώσεων που γιατρεύτηκαν εκεί.  Σ' αυτό έφταναν από όλη την Ελλάδα, αλλά και από τη λεκάνη της Μεσογείου, άρρωστοι, ικέτες της θείας ευσπλαχνίας.

Θαυμάσαμε το θέατρο της Επιδαύρου, το ωραιότερο και το καλύτερα διατηρημένο αρχαίο θέατρο στην Ελλάδα, το οποίο δημιουργήθηκε για  να φιλοξενεί θεατρικές παραστάσεις καθώς και  μουσικούς και ποιητικούς  αγώνες που ήταν μέρος της θεραπείας των ασθενών.  Επισκεφθήκαμε το Μουσείο  που βρίσκεται απέναντι από το χώρο του αρχαίου θεάτρου  και  είδαμε τη μεγάλη ποικιλία εκθεμάτων .

Στη συνέχεια γνωρίσαμε το  ναό  του Ασκληπιού, που το κτίσιμό  του κράτησε 5 ολόκληρα χρόνια, τη Θόλο , ένα κυκλικό οικοδόμημα, το κομψότερο αρχιτεκτόνημα του ιερού  που βρίσκεται πίσω ακριβώς από το ναό, το Άβατο στο οποίο γινόταν η εγκοίμηση των ασθενών και το Στάδιο το οποίο φιλοξενούσε αθλητικούς αγώνες.

Μαγεμένοι από τη  φυσική ομορφιά του τοπίου  κατευθυνθήκαμε στην πανέμορφη Ερμιόνη όπου φάγαμε και ξεκουραστήκαμε.

Μετά την βραδινή  βόλτα στο Πόρτο Χέλι και το πλούσιο γεύμα, διασκεδάσαμε με την ψυχή μας στο club του ξενοδοχείου.

Τη Δευτέρα, αν και ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας δεν το βάλαμε κάτω.

Αφού απολαύσαμε  το πρωινό μας  στο ξενοδοχείο, αναχωρήσαμε για το Ναύπλιο.

Ανεβήκαμε με το λεωφορείο στο Παλαμήδι ένα από τα ωραιότερα κάστρα της Ελλάδας και το μεγαλύτερο και καλύτερα διατηρημένο φρουριακό συγκρότημα της Ενετοκρατίας, όπου είχαμε την ευκαιρία να "ζήσουμε" λίγες στιγμές από την ελληνική ιστορία.  Το μεσημέρι κατεβήκαμε στο Ναύπλιο  και αφού περιπλανηθήκαμε στους παραδοσιακούς του δρόμους και  πλατείες, γνωρίσαμε τα ιστορικά του  κτήρια  όπως η παλιά βουλή, το ανάκτορο Ιωάννη Καποδίστρια, το σπίτι του Θ. Κολοκοτρώνη, το Παλαιό Τζαμί, την εκκλησία του Αγ. Γεωργίου και το αρχαιολογικό μουσείο. Ξαποστάσαμε στα παραδοσιακά μαγαζιά  όπου απολαύσαμε καταπληκτικούς μεζέδες και δοκιμάσαμε εξαιρετικό παγωτό.

Στις 5.30 μμ επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και στις 8.30 μμ φθάσαμε στο σχολείο έχοντας στις αποσκευές μας τις καλύτερες στιγμές!!!

Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της εκδρομής. Τους γονείς μας, τους συνοδούς καθηγητές μας, τον οδηγό του λεωφορείου κ. Σίμο και την συνοδό κ. Έλενα.

Δείτε φωτογραφίες

Copyright © 2024 Copyright 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης Rights Reserved.

Ανάπτυξη ιστοσελίδας: Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02. Διαχείριση ιστοσελίδας : Γκάτσης Διονύσης ΠΕ88.02- Μιχάλη Μαρία ΠΕ02